Фахівці, які хочуть бути успішними, невпинно відстежують всі новинки, що з’являються в їх професійній сфері.Інновація від «DANCOLY PARIS» – органічна косметика «Provence». Дана новинка заслуговує найпильнішої уваги, тому що поєднує в собі виключно натуральні компоненти (екстракти і масла трав і фруктів), які забезпечують оптимальний догляд волоссю 8 типів:
- для сухого і пошкодженого;
- для жирного волосся;
- для кучерявого;
- для запобігання випаданню;
- для прямого;
- для тонкого і пошкодженого;
- проти лупи;
- для фарбованого.
Головна відмінність продукції «Provence» – ту, що для її виробництва використовуються передові технології (в тому числі, мікро-молекулярні). Це забезпечує максимально повне розщеплення рослин на молекули, що здатні проникнути вглиб волосся. Тому ефект від застосування помітний дуже швидко!
Основа філософії бренду «Provence» – натуральність і екологічна чистота, яких так не вистачає в сучасному мегаполісі.
Але що таке теорія без практики? Правильно, річ не дуже корисна! Саме тому Юлія Андрейченко, технолог ТМ «Angel Professional», 6 червня 2013 роки провела в Харкові семінар, присвячений практичним аспектам використання органічної косметики «Provence». Торгові представники, які були присутні на ньому, змогли дізнатися наступне:
- Як проводиться розслаблююча процедура для чутливої шкіри голови (використаний продукт з екстрактом безсмертника і цитрусовими маслами).
- Як проводиться процедура для жирної шкіри голови, спрямована на нормалізацію секреції сальних залоз шкіри голови (використаний продукт з екстрактом безсмертника).
- Як проводиться процедура, спрямована на відновлення росту волосся і мінімізацію їх випадання (використаний продукт з екстрактом розмарину і з цитрусовими маслами).
Щоб аудиторії не було нудно, а також для закріплення отриманих знань проводилися конкурси та вікторину. Так що, час було проведено не тільки з користю, але і по-справжньому весело!